گفتاردرمانی برای کودکان

آیا فرزند شما با تکلم مشکل دارد؟ آن را ساده نگیرید! اختلالاتی مانند آپراکسی گفتار در دوران کودکی، دیس آرتری، اختلالات صدای گفتار، لکنت زبان، و مشکلات یادگیری مبتنی بر زبان می توانند از نظر پزشکی مشکلاتی را ایجاد کنند. پرداختن به اختلالات گفتار و زبان در اوایل دوران کودکی می تواند برای ایجاد مهارت های ارتباطی اساسی قبل از مدرسه بسیار مهم باشد.

کودکان با سرعت های مختلف رشد می کنند. در ۱۲ ماهگی کودک شما باید با اشاره، دست تکان دهد و سایر حرکات غیرکلامی اساسی را برای برقراری ارتباط انجام دهد. در حدود دو سالگی کودک شما باید تقریباً ۵۰ کلمه داشته باشد و مهارت ترکیب کلمات در عبارات دو کلمه ای باید در حال ظهور باشد.اکثر کودکان باید ۱۰۰٪ از مواقع تا سن ۴ سالگی درک شوند. معمولاً یک کودک خطاهای صوتی گفتاری ایجاد می کند، با این حال، پیام آنها باید به راحتی به همسالان و بزرگسالان آشنا منتقل شود.

در کلینیک گفتاردرمانی برنا (گفتاردرمانی برای کودکان در پیروزی)، ما واقعاً مشکلات فرزند شما را در گفتار درک می کنیم. ما راه حل های ارزیابی و درمانی برای شناسایی و درمان مشکلات آنها ارائه می دهیم. فرآیند ارزیابی با بررسی همه جانبه رشد کودک در زمینه‌های زبان بیانی (صحبت کردن و برقراری ارتباط)، زبان دریافتی (درک زبان گفتاری)، زبان عمل‌گرایانه (استفاده اجتماعی مناسب از زبان)، روانی، بیان، و مکانیسم گفتار محیطی دهان بر اساس ارزیابی ما، راه‌حل‌های درمانی خاصی را توصیه و ارائه می‌کنیم که ثابت شده است مهارت‌های گفتاری، یادگیری و زبانی کودک را بهبود می‌بخشد.

هدف از گفتاردرمانی برای کودکان در بهترین گفتاردرمانی شرق تهران، درمان کامل مشکلات گفتاری و حمایت از بهترین رشد گفتاری ممکن است.

اگر می بینید که کودک نوپا، کودک یا نوجوان خود در تلاش برای صحبت کردن یا درک آنچه با آنها صحبت می شود، با یک آسیب شناس گفتار-زبان مشورت کنید. متخصصان گفتار و زبان کودکان پیشنهاد می کنند که اگر علائمی از مشکلات گفتاری احساس کردید، در اسرع وقت ارزیابی را انجام دهید. تأخیر در شروع درمان ممکن است به افزایش تأخیر در مهارت‌ها و طولانی‌تر شدن زمان مورد نیاز برای دستیابی به ارتباطات متناسب با سن کمک کند. شروع زودهنگام، در حالی که کودک بسیار پذیرا است، بیشترین فایده را در رشد او خواهد داشت.

با کمک به فرزندتان در ایجاد بهترین مهارت های ارتباطی، مهمترین عناصر برای ایجاد روابط ارزشمند و معاشرت با همسالان خود را به او می دهید. همین امروز با متخصصان ما در بهترین گفتاردرمانی شرق تهران تماس بگیرید.

گفتاردرمانی برای کودکان

به هر کودکی توسط آسیب شناسان آموزش زبان گفتار ما ارزیابی کاملی داده می شود. در طول این ارزیابی، آنها یک برنامه سفارشی برای فرزند شما ایجاد خواهند کرد.

متخصصان ما در مرکز گفتاردرمانی در پیروزی با سفارشی کردن گفتار درمانی کودکان برای مطابقت با نیازهای خاص هر کودک، راه حل های جامعی برای اختلالات گفتاری متنوع ارائه می دهند. تیم ما متشکل از آسیب شناسان گفتار، کاردرمانگر و فیزیوتراپیست است. همه ما متعهد به همکاری و کمک به هر والدینی هستیم که توانایی‌های زبانی و رشد کلی فرزندشان را بهبود بخشند.

 

کلمات مرتبط :

گفتاردرمانی برای کودکان – گفتاردرمانی در پیروزی – گفتاردرمانی در نیروهوایی – گفتاردرمانی خوب در شرق تهران – کاردرمانی در شرق تهران