فیزیوتراپی در شرق تهران

3. فیزیوتراپی در شرق تهران
فیزیوتراپی در شرق تهران

فیزیوتراپی یکی از رشته های علوم توانبخشی در حوزه پزشکی است که با هدف بازیابی، حفظ و ارتقا حداکثری تحرک، عملکرد و رفاه بیماران ارائه می شود.

فیزیوتراپی از طریق توانبخشی فیزیکی، پیشگیری از آسیب به افزایش سطح سلامتی و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی افراد کمک می کند.

فیزیوتراپی روشی ایمن ، غیرتهاجمی ، موثر و کم هزینه است که نیاز به مصرف داروهای شیمیایی و اعمال جراحی پرهزینه و پرعارضه را کاهش می دهد.

برای مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی در شرق تهران می توانید به مرکز توانبخشی برنا مراجعه بفرمایید تا از خدمات تخصصی فیزیوتراپی با بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

متخصصان این رشته که فیزیوتراپیست نام دارد با علم حرکت و آسیب شناسی اندام ها آشنایی کامل دارند و از این طریق می توانند بهترین راهکارهای درمانی را برای بیماران در نظر بگیرند.

چه زمانی به کلینیک فیزیوتراپی در شرق تهران مراجعه کنم؟

اگر جراحت یا درد مزمنی دارید که بر عملکرد روزانه شما تأثیر می گذارد، به فیزیوتراپی فکر کنید. پزشک ممکن است شما را به فیزیوتراپی پس از جراحی مانند تعویض مفصل ران یا رویدادی مانند حمله قلبی یا سکته ارجاع دهد.

فیزیوتراپیست ها بر پیشگیری و توانبخشی تمرکز دارند. درمان می تواند برای مشکلات ناشی از آسیب، بیماری یا ناتوانی باشد.

فیزیوتراپی درمانی است که باعث تحریک و کاهش درد می شود.

دامنه فیزیوتراپی گسترده است و سیستم های اسکلتی عضلانی، تنفسی و عصبی را در بر می گیرد.

فیزیوتراپی در چه مشکلاتی کمک کننده است؟
  • گردن و کمر درد
  • مشکلات در استخوان ها، مفاصل، ماهیچه ها و رباط ها مانند آرتریت و عوارض پس از قطع عضو
  • مشکلات ریوی مانند آسم
  • ناتوانی در نتیجه مشکلات قلبی
  • مشکلات لگنی، مانند مشکلات مثانه و روده مربوط به زایمان
  • از دست دادن تحرک به دلیل ضربه به مغز یا ستون فقرات یا به دلیل بیماری هایی مانند سکته مغزی ، بیماری پارکینسون و ام اس
  • خستگی، درد، تورم، سفتی و از دست دادن قدرت عضلانی، به عنوان مثال در طول درمان سرطان، یا مراقبت های تسکینی
در فیزیوتراپی چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

جلسه شما منحصر به فرد خواهد بود، زیرا همه چیز در مورد شما و نیازهای خاص شماست. به طور کلی، این چیزی است که اتفاق می افتد:

• فیزیوتراپیست از سابقه پزشکی شما مطلع می شود
  • فیزیوتراپیست وضعیت شما را ارزیابی و تشخیص می دهد
  • شما یک طرح درمانی دریافت می کنید که اهدافی را برای شما تعیین می کند
  • برای شما یک دوره تمرین و هر وسیله کمکی مورد نیاز تجویز شده است
  • پس از تعویض کامل مفصل، زانوی شما سفت و دردناک خواهد شد و راه رفتن دشوار خواهد بود. فیزیوتراپیست به شما نشان می دهد که با عصا راه بروید، تمرینات را تقویت کنید و دست خود را دراز کنید تا سرعت حرکت را دوباره به دست آورید.

فیزیوتراپی در شرق تهران – فیزیوتراپی در پیروزی – کلینیک فیزیوتراپی در منطقه ۱۳ تهران – الکتروتراپی در پیروزی – کلینیک درمان دستی ستون فقرات